به بیمارستان تخصصی عسکریه خوش آمدید

Previous
Next
ایمنی بیمار

با ارزوی سلامتی ، رعایت نکات زیر جهت تسریع فرآیند بهبود و ارتقاء ایمنی و بهداشت  به همراهان و بیماران گرامی توصیه می شود.

 



1) دستبند شناسایی که در زمان پذیرش به بیمار داده می شود را به دست وی بسته و تا زمان ترخیص از آن مراقبت نمایید.
2) جهت استفاده از خدمات بهداشتی (دستشویی ، ملحفه ، لباس و… )  از پرسنل خدمات بخش که لباس کرم رنگ دارند کمک بگیرید. 
3) پرسنل منشی بخش با لباس طوسی رنگ ، مسئول راهنمایی شما در رابطه با امور بیمه ، بیمه تکمیلی ، هزینه ها و ترخیص و آزمایشات معوقه می باشد.
4) جهت عبور  و مرور به بخش ها شما نیاز مند کارت همراه می باشد لذا از کارت همراه خود نگهداری کنید و به مطالب پشت آن دقت فرمایید.
5) از گذاشتن مواد غذایی درون یخچال ، بدون در پوش و درون کیسه مشکی خودداری و نام و نام خانوادگی بیمار خود را بر روی آن درج نمایید.
6) مسولیت وسایل شخصی بیمار (کیف پول و … ) بر عهده بیمار و همراه است .
7) قبل و بعد از انجام هر کاری برای بیمار خود ، دست هایتان را ضد عفونی نمایید.بدین منظور محلول های ضد عفونی دست در بخش ها در دسترس شما می باشد؛و همچنین شستن دست مهم ترین راه پیشگیری از انتقال بیماری هاست. بهداشت دست مطابق راهنمای شست و شوی دست که داخل دستشویی نصب شده است رعایت شود.
8) در ابتدای هر شیفت پرستار مسئول بیمار شما خود را معرفی می کند؛ او را بشناسید و تا پایان شیفت با ایشان در ارتباط باشید.
9) هنگام استراحت و خواب بیمار در تخت و خروج همراه از اطاق ، از بالا بودن حفاظ تخت اطمینان حاصل نمایید. در صورتی که بیمار شما اجازه خروج از تخت را دارد قبل از خروج از تخت ابتدا چند دقیقه لبه تخت نشسته و سپس از تخت خود پایین بیاید.
10) جهت رفاه حال شما بیماران و همراهان گرامی علائم و نشانه های آدرس دهی قسمت های مختلف بیمارستان(نمازخانه،آزمایشگاه،کافی شاپ، آبدارخانه ، کتابخانه ،و …) تعبیه شده است لطفا به انها توجه کنید.نماز خانه عمومی در درمانگاه و طبقه همکف است.
11) از آوردن گل و گیاه طبیعی برای بیمار خود به دلیل احتمال بروز آلرژی برای بیمار شما و دیگر بیماران ، لطفا خود داری نمایید.
12)زباله های آغشته به خون ، مدفوع و ادرار را درون سطل زرد بیندازید و زباله های دیگر (ظرف غذا، پوسته میوه و… ) را درون سطل آبی بیندازید و از انداختن زباله در محیط بیمارستان خودداری نمایید. 
13)هرگونه سوال  و مشکل در رابطه با بیمار را به پرستار خود در اطلاع دهید و توصیه ها و آموزش های حین بستری ارائه شده توسط ایشان را به کار گیرید.
14)رژیم غذایی بیمار توسط پزشک و پرستار و کارشناس تغذیه به شما ابلاغ می شود ، حتماً رعایت گردد. توزیع صبحانه تا ساعت 8 صبح ،ناهار تا ساعت 14 و شام تا ساعت 21 می باشدو جمع آوری ظروف غذا 30تا 45 دقیقه پس از توزیع ، توسط پرسنل آشپزخانه انجام می شود، لذا ظروف غذا را از اتاق خود خارج نکنید.اگر در مورد رژیم غذایی بیمار و منوی غذای بیمارستان سوال یا پیشنهادی داشتید با کارشناس تغذیه بیمارستان به شماره تلفن 2090 در ارتباط باشید.
    • 15)تر خیص بیماران یک ساعت پس از ویزیت پزشک انجام می شود و توسط منشی بخش به شما اطلاع داده می شود و خروج برانول پس از تسویه حساب و دریافت آموزش حین ترخیص امکان پذیر است و در صورت نیاز به هر گونه خدمات پزشکی و پرستاری پس از ترخیص می توانید با واحد مراقبت پیگیر بیمارستان در ارتباط باشید.
  • 16)شماره تلفن اتاق شما(داخلی موردنظر) 0313292 است .
  • 17)جهت اطلاع از مطالب علمی در رابطه با ارتقا سلامت وبرنامه های آموزشی بیمارستان می توانید به اینستاگرام askarie_hospital@ یا سایت بیمارستان به آدرس www.askariehospital.com و یا دفتر آموزش سلامت واقع در طبقه اول بیمارستان مراجعه نمایید.
نظر سنجی

در نظر سنجی ما شرکت کنید

اگر انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما ارسال کنید
اینجا کلیک کنید