سئوالات رایج درباره ما

برای رزرو نوبت از اپلیکیشن استفاده کنید و با مراجعه به  سایت رسمی بیمارستان قسمت نوبت دهی نوبت خود را ثبت و یا رزرو کنید.

برای دیدن حضور پزشکان از سایت و یا از اپلیکیشن بیمارستان استفاده کنید و وارد جستجو پزشکان شوید و در ون قسمت ببینید کدام پزشک حضور دارد کدام حضور ندارد 

برای رزرو نوبت می توانید از اپلیکیشن و یا از سایت بیمارستان استفاده کنید و وارد قسمت پارارکلینیک شوید و کلینیک مورد نظر خود را انتخاب کنید و  نوبت مورد نظر خود را رزرو کنید .

برای گرفتن جواب وارد اپلیکیشن بیمارستان و یا ساییت بیمارستان شوید و قسمت جواب دهی برید و جواب خود را دریافت کنید .

وارد سایت و یا اپلیکیشن بیمارستان شوید و وارد قسمت حذف نوبت هر بخش شوید و کد رهگیری خود که برای شما پیامک شده را در ان قسمت وارد کنید 

بله ، واحدهای پاراکلینیک بیمارستان آماده ارائه خدمت به تمام بیماران می باشند.

واحد های پاراکلینیک به بیماران بستری و بیماران ارجاعی از اورژانس و درمانگاه های بیمارستان عسکریه (ع)  به صورت شبانه روزی ارائه خدمت می نماید. سایر مراجعین جهت دریافت خدمات این واحد ها صرفاً باید در نوبت های کاری صبح و بعد از ظهر مراجعه نمایند.

بله، جهت هماهنگی باید با واحد پذیرش بیمارستان هماهنگی لازم به عمل آید.

روز های یک شنبه،دوشنبه،چهارشنبه و جمعه از ساعت 14:30 الی 15:30

بیمارستان تخصصی عسکریه در آخرین اعتبار بخشی (ارزشیابی) ملی بیمارستان های ایران با کسبب امتیاز بالا در بین بیمارستان های استان اصفهان موفق به اخذ گواهی بیمارستان درجه یک مثبت  گردید.